مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-05سياسي

تجهیز 90 کتابخانه خراسان رضوی به اینترنت رایگان


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در مجموع 90 باب از کتابخانه های عمومی در سطح استان به اینترنت رایگان مجهز شده است.

- حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تجهیز کتابخانه های عمومی به اینترنت رایگان ادامه داد: در روزهای اخیر 16 باب کتابخانه عمومی از 11 شهرستان بردسکن، تربت حیدریه، جوین، ششتمد، فریمان، قوچان، کاشمر، گناباد، مشهد، مه ولات و نیشابور به امکان ارائه اینترنت وای فای رایگان به اعضای کتابخانه ها مجهز شدند که با این تعداد در مجموع 90 باب از کتابخانه های عمومی در سطح استان مجهز به خدمات اینترنت وای فای رایگان شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اضافه کرد: این امکان از سال 1398 در کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد به اعضا ارائه می شود؛ به گونه ای که استفاده از اینترنت وای فای در این کتابخانه مکانیزه بوده و روش استفاده از آن بدون مراجعه به کاربر است.

وی ضمن اشاره به اینکه اعضای کتابخانه های عمومی بر استفاده از این خدمات باید به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و ثبت نام کنند، گفت: این خدمات جهت تسهیل در ارائه خدمات مبتنی بر وب کتابخانه های عمومی شامل دسترسی سریع تر به خدمات مرجع مجازی کتابخانه ها اعم از پایگاه های اطلاعاتی، مقالات، پژوهش نامه ها، ورود به سامانه های اینترنتی کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 90 کتابخانه خراسان رضوی به اینترنت رایگان

تجهیز 90 کتابخانه خراسان رضوی به اینترنت رایگان